Zacisze Pod Sowim Skrzydłem – Całoroczne Domki Letniskowe Bieszczady Domki Solina

Regulamin wynajmu

Regulamin

Witamy Państwa w Zaciszu pod Sowim Skrzydłem. Niniejszy regulamin służy zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa naszych Gości. Będziemy wdzięczni za przestrzeganie jego zasad.

  1. Niniejszy Regulamin określa warunki wynajmu krótkoterminowego – liczonego w dobach.
  2. Postanowienia ogólne.
    1. Najemca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a także postanowień Regulaminu.
    1.  Najem Domku ma charakter krótkoterminowy i nie służy zaspokajaniu stałych potrzeb mieszkaniowych Najemcy, a zatem nie mają do niego zastosowania przepisy ustawy z dnia 21 czerwca 2001 roku o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego.
    1. Umowa obejmuje wyłącznie najem Domku. Właściciel nie świadczy na rzecz Najemcy żadnych dodatkowych usług, tj. w szczególności usług hotelarskich, transportowych, turystycznych lub gastronomicznych.
  3. Rezerwacja.
    1. Zapytania odnośnie rezerwacji Domku można dokonać za pomocą:
  4. formularza umieszczonego na stronie www.zaciszepodsowimskrzydlem.pl
  5. drogą mailową na adres: zaciszepodsowimskrzydlem@gmail.com
  6. telefonicznie pod numerem: 695 663 063.
    1. Celem dokonania rezerwacji Najemca zobowiązany jest uiścić zadatek w wysokości 20% wartości opłaty za cały okres najmu.
    1. Wpłaty zadatku należy dokonać na rachunek bankowy nr 69 1240 2672 1111 0010 5162 6876.

W tytule przelewu należy wpisać:

– imię i nazwisko osoby dokonującej rezerwacji,

– uzgodniony termin pobytu,

– liczbę osób,

– nr telefonu,

– adres e-mail

  • Opłata za cały okres wynajmu określana jest na podstawie cennika zamieszczonego na stronie www.zaciszepodsowimskrzydlem.pl
    • Podane ceny uwzględniają koszty mediów, tj. energii elektrycznej, wody, ogrzewania.
    • Rezerwację uważa się za dokonaną, w momencie zaksięgowania należnej kwoty zadatku na koncie Wynajmującego.
  • Zmiana terminu
    • Najemca zastrzega sobie zmianę terminu wynajmu Domku, na skutek wystąpienia siły wyższej lub czynników niezależnych od Wynajmującego. Wynajmujący zobowiązany jest w takim wypadku bezzwłocznie poinformować o zaistniałym fakcie Najemcę.
    • Zmiany terminu można dokonać poprzez kontakt z Wynajmującym drogą mailową lub telefoniczną.
    • Wynajmujący ma prawo do odmowy dokonania zmiany terminu pobytu, jeżeli z przyczyn obiektywnych nie będzie to możliwe.
    • W przypadku odstąpienia od umowy z powodu braku możliwości wprowadzenia zmian w terminie pobytu Najemcy nie przysługuje zwrot zadatku.
  • Anulowanie rezerwacji.
    • Najemca może anulować rezerwację Domku po uprzednim skutecznym poinformowaniu Wynajmującego drogą telefoniczną lub elektroniczną wskazanymi na stronie internetowej www.zaciszepodsowimskrzydlem.pl
    • W przypadku anulowania rezerwacji Najemcy nie przysługuje zwrot zadatku.
    • Zwrot zadatku przysługuje Najemcy, wyłącznie w przypadku anulowania rezerwacji przez Wynajmującego.
  • Opłaty i kaucja.
    • Najemca najpóźniej z chwilą objęcia Domku zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za cały okres wynajmu, pomniejszonej o kwotę zadatku, uiszczoną w momencie dokonywania rezerwacji.
    • Na poczet wszelkich nieopłaconych należności z tytułu najmu (w szczególności na poczet pokrycia ewentualnych szkód w wyposażeniu Domku) Najemca wpłaci Wynajmującemu dodatkowo wraz z opłatą za cały okres najmu kaucję w wysokości równowartości ceny wynajmu za pierwszą dobę.
    • W przypadku, gdy kaucja nie pokryje całej szkody wyrządzonej Wynajmującemu, może on dochodzić odszkodowania uzupełniającego.
    • W przypadku braku roszczeń przez Wynajmującego kaucja zostanie zwrócona                  w momencie zdania Domku.
    • W przypadku zagubienia kluczy Najemca zobowiązany jest uiścić dodatkową opłatę w wysokości 50 zł.
  • Wydanie i zwrot domku.
    • Wydanie i zwrot domku następuje po dokonaniu wcześniejszych uzgodnień w tym zakresie z Wynajmującym.
    • Jeżeli nie uzgodniono innej godziny, wydanie Domku Najemcy, w pierwszym dniu najmu następuje nie wcześniej niż o godzinie 15:00, a zwrotu ostatniego dnia najmu Najemca dokonuje najpóźniej o godzinie 10:00.
    • Jeśli Najemca nie dokona zwrotu Domku do godziny 10:00 ostatniego dnia najmu zostanie mu doliczona dodatkowa opłata w wysokości równej kwocie najmu za następną dobę pobytu.
    • W przypadku gdy Najemca nie zwróci Domku do godz. 13:00 ostatniego dnia najmu Wynajmujący pobierze opłatę za kolejną dobę wynajmu.
  • Zasady korzystania.
    • Z Domku mogą korzystać wyłącznie osoby w liczbie określonej przy dokonywaniu rezerwacji.
    • Najemca nie może oddawać Domku w użyczenie oraz podnajem kolejnym osobom.
    • Najemca zobowiązany jest użytkowania Domku zgodnie z jego właściwościami i przeznaczeniem. Zabronione jest dokonywanie jakichkolwiek zmian wystroju wnętrza. Stan techniczny urządzeń i wyposażenia oraz estetyka pomieszczeń Domku i jego otoczenia nie mogą być, w dniu odbioru przez Wynajmującego od Najemcy, w stanie pogorszonym w stosunku do stanu w jakim Domek był przekazany Najemcy.
    • Najemca zobowiązany bezzwłocznie poinformować Wynajmującego o powstałych uszkodzeniach oraz usterkach zastanych w Domku.
    • Zabrania się palenia tytoniu oraz używania otwartego ognia w Domku.
    • Najemca zobowiązany jest do przestrzegania ciszy nocnej od godz. 22:00 do godz. 7:00.
    • W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu Wynajmujący uprawniony jest do rozwiązania umowy najmu ze skutkiem natychmiastowym, a Najemca obowiązany jest niezwłocznie opuścić Domek.
    • Najemca może korzystać z dostępnego placu zabaw, basenu oraz miejsca do organizacji ogniska. W przypadku chęci zorganizowania ogniska fakt ten Najemca obowiązany jest najpierw uzgodnić z Wynajmującym.
    • Z basenu, jacuzzi oraz placu zabaw może korzystać wyłącznie najemca będący osobą pełnoletnią,  posiadający umiejętność pływania oraz na własną odpowiedzialność,
    • Dzieci przebywające na terenie domku oraz korzystające z urządzeń znajdujących się w nim oraz na jego terenie,  wymagają bezwzględnego nadzoru osoby dorosłej. Ze względów bezpieczeństwa zabrania się biegania i skakania z obrzeży basenowych do basenu jak również spożywania alkoholu i przebywania w basenie i jacuzzi w stanie nietrzeźwym.
    • Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku korzystania z rzeczy wymienionych w ust. 8 niezgodnie z przeznaczeniem, w wyniku braku stosowania się do zaleceń Wynajmującego lub instrukcji użytkowania oraz w wyniku braku odpowiedniego nadzoru nad małoletnimi towarzyszącymi Najemcy.
    • Przebywanie zwierząt w wynajmowanej nieruchomości dopuszczalne jest wyłącznie po uzgodnieniu z Wynajmującym Najemca ponadto zobowiązuje się do pokrycia wszelkich szkód dokonanych przez jego zwierzę w Domku, w jego obrębie oraz na działce, na której się znajduje.
    • Najemca ponosi odpowiedzialność finansową za wszelkie szkody powstałe w Domku oraz jego otoczeniu podczas pobytu.
  • Dane osobowe.
    • Zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady Europy UE 2016/679  dnia 27 kwietnia 2016 r, pragniemy poinformować, iż administratorem Państwa danych kontaktowych jest Z.P.U.H. ZORTRAK Zofia Sowa, Małówka 15, 38-114 Niebylec NIP 8191253198
    • Dane osobowe przetwarzane są:

– zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych

– zgodnie z wdrożoną Polityką Prywatności

– w celu niezbędnym do zawarcia Umowy, zmiany bądź jej rozwiązania oraz prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną

– zastrzegamy sobie prawo do przetwarzania Twoich danych po rozwiązaniu umowy lub cofnięciu zgody wyłącznie na potrzeby dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem oraz w przypadku kiedy przepisy prawa obligują do ich przechowywania.

9.3. Pełny zbiór przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych stanowi załącznik nr 2  niniejszego regulaminu.

  1. Pliki cookies.
    1. Przeglądarka internetowa może przechowywać pliki cookies na dysku komputera. Pliki cookies zawierają informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Portalu.
    1. Zawartość plików cookies nie pozwala na identyfikację użytkownika.
    1. Za pomocą plików cookies nie są przetwarzane lub przechowywane dane osobowe użytkowników Portalu.
    1. Mechanizm cookies nie jest wykorzystywany do pozyskiwania jakichkolwiek informacji o użytkownikach.

Portal przechowuje pliki cookies na komputerach użytkowników w celu: 

– właściwego dopasowania Portalu do potrzeb użytkowników;

– zapamiętania preferencji i indywidualnych ustawień użytkownika;

– tworzenia statystyk oglądalności Portalu; 

  1. Dane zbierane w ramach Portalu służą do zapewnienia określonych usług naszym użytkownikom oraz do celów administracyjnych i statystycznych, a także do ochrony Portalu.
    1. Dane te nie będą sprzedawane ani udostępniane innym instytucjom lub organizacjom ani osobom, które nie są pracownikami lub stałymi współpracownikami Portalu.
    1. Portal zapewnia użytkownikom realizację uprawnień wynikających z przepisów art. 32 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.), w szczególności prawo wglądu do własnych danych, prawo odwołania w każdym czasie zgody na przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących, prawo żądania aktualizacji danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych w przypadkach określonych w przepisach tej ustawy.

REGULAMIN KORZYSTANIA Z BASENU

1. Basen stanowi element wyposażenia domku służący wyłącznie do celów rekreacyjnych i wypoczynkowych. Obowiązują w nim przepisy Regulaminu Ogólnego oraz niniejszego Regulaminu.

2. Głębokość basenu wynosi 130cm.

3. Każdy użytkownik przed skorzystaniem z basenu zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem oraz stosowania do jego postanowień.

4. Na basenie obowiązuje strój oraz obuwie kąpielowe.

5. Do korzystania z naszego basenu, nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. Nr 208, poz. 1240) oraz aktów wykonawczych do wyżej wymienionej ustawy. Wobec powyższego nie ma wymogu kontroli strefy basenowej oraz basenu przez ratownika wodnego.

6. Korzystanie z basenu odbywa się na wyłączną odpowiedzialność użytkowników basenu. Za osoby niepełnoletnie korzystające z basenu odpowiedzialność ponoszą ich opiekunowie.        

7. Zabrania się używania na terenie basenu przedmiotów ze szkła oraz w szklanych opakowaniach.

8. Dzieci do lat 14 mogą korzystać z basenu wyłącznie pod bezpośrednią opieką swoich pełnoletnich opiekunów.

9. Dzieci do lat 3 mogą korzystać z basenu tylko w specjalnych, wodoodpornych pielucho-majtkach.

10. Użytkownicy basenu noszący okulary, w momencie korzystania z basenu zobowiązani są do umocowania ich w sposób uniemożliwiający wypadnięcie.

11. Użytkownicy korzystający z basenu posiadający szkła korekcyjne, zobowiązani są do zachowania szczególnej ostrożności w tym zakresie i korzystają z basenu na własną odpowiedzialność.

12.  Korzystającym z basenu oraz przyległego terenu zabrania się stwarzania sytuacji zagrażających bezpieczeństwu własnemu oraz innych użytkowników, w szczególności:

– wykonywania skoków do basenu

– biegania wokół basenu,

– hałasować,

– wszczynać fałszywe alarmy

– popychać lub spychać do wody innych użytkowników basenu

– wyrzucania wszelkiego rodzaju przedmiotów do basenu

– wprowadzania zwierząt do basenu

13. W razie wypadku lub powstania jakichkolwiek szkód, w tym także szkód wyrządzonych innym osobom, spowodowanych nieprzestrzeganiem Regulaminu, odpowiedzialność ponosi użytkownik basenu, a w przypadku osób niepełnoletnich, ich opiekunowie.

14. Za ewentualne zanieczyszczenie basenu w trakcie pobytu, Najemca zostanie obciążony w całości kosztami wymiany wody w basenie.